Saamaton Kaapolasta

Tänne tulee yleinen keskustelu säätilasta maailmantilanteeseen.
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Saamaton Kaapolasta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Morjes Länkkärit.

Onko kellään mitään konstia millä pääsis eroon saamattomuudesta.
On niin pirullisen vaikeeta saada mitään aikaan tallissa. Nytkin on Bonnie puoliksi purettuna, mutta homma ei oikein etene. Perhana.
Mitään fyysisiä tai psyykkisiä syitä ei pitäis olla. Terveellisesti on syötykin ja rommiakin on otettu mutta ei, laiskottaa, oonko mä vajonnu talviuneen tai horrokseen. Vanhaks mää en oo tullu, en ainakaan myönnä.
Juutubesta oon kattellu motskarifilmejä ja kuunnellu steppenwolffia ja saakelin saakeli ei mitään hyötyä.

Nyt tarvitaan resepti. Jos ootte mun kavereita niin kertokaa, pliis.

Make
zeizei
Viestit: 178
Liittynyt: 08 Joulu 2011 19:23

Re: Saamaton Kaapolasta

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Eipä tartte kovin pitkälle Kaapolasta lähteä lännen suuntaan, kun löytyy toinen vastaavanlainen tapaus. Mutta mulle se saamattomuus on paremminkin elämäntapa kuin vaiva. Uskon, että tuo korvasienen näköinen mötikkä ihmisen nupissa, on sellanen värkki, joka toimiakseen vaatii aika-ajoin pientä lepoa. Ei ole ihminen kuin meidän koneet, joiden pitää lähteä joka potkusta käymään. Varmaan on syynsä tällä pimeällä vuodenajallakin. Saamattomuus ei mun mielestä ole ollenkaan paha eikä häpeällinen asia. Pitäisi osata antaa aikaa myös itselleen tässä hullunmyllyn kaltaisessa maailmassa, jossa ihmisistä työpaikoilla revitään isommat mehut irti. Jos nuppi ja kroppa on sitä mieltä, että nyt ei huvita mikään, niin uskotaan sitä viestiä, ja otetaan rennosti. Semmoset, kellä on kaveri saman katon alla, tai toisessa osoitteessa, voisi tehdä hyvää ottaa pieni halihetki sillointällöin ja unohtaa hetkeksi kaikki muu.
Tappi
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Touko 2011 21:18
Paikkakunta: e-mail: tapio.esama@gmail.com

Re: Saamaton Kaapolasta

Viesti Kirjoittaja Tappi »

Moi,
vai että ei Riumppi ota valmistautuakseen. Pitää olla kaksi projektia, niin alkaa homma tuntua mielenkiintoisemmalta.
Hommaa jostain esim. Honda Monkey toiseksi projektiksi. Jostain tuli tällainen ajatuksiin, vaan en muista miksi...
Toisaalta Monkey saattaa aiheuttaa sen, että projektit etenee liian lujaa vauhtia. Muista kahvitauko...
Kohtalaisen kiiltäväksi on tullut Speed Twinin tankki, eiks vaan?


Tappi Kaanaasta (just nyt kaffeepaussilla)
Liitteet
DSCN0736.JPG
DSCN0736.JPG (1.16 MiB) Katsottu 3375 kertaa
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saamaton Kaapolasta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Tota Speedtwinin kiiltävää punaista tankkia katellessa tulee mieleen, että mahtaako Honda Monkey projekti olla liian haastava.

Tai ei tiä. Vois siitä innostuakin. Mistähän siinä alkaisi. Katteita on aika vähän, ottaisko ne ensin pois.

Jussi on muuten oikees, mutta kun tämä Suomen talvi on niin pirun lyhyt ni joka päivä tarttis käyttää johonki hyödylliseen et sais sit vaa ajella koko pitkän kesän.

En muuten vielä tänäänkään vilkassu Bonnieta päinkään vaikka tallis kävinkin.

Make
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa