NV Rally 13.06.2015 Upsala

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

No nii, nyt on ilmotus osallistumisesta menny ruattiin ja vastauskin saatu. Toivottivat tervetulleeks Gringstugas Kafe Dag Hammarsgöldsväg, siinä on Shellin bensa-asema lähellä. Osallistumismaksukin (200kr) voiraan maksaa perillä, ei tertte pankkien kanssa pelata.
Arto
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

No, nii lähtö luuparkista 12/6:tta klo 14.00, tuutte Lattomerelle josta mää lähren mukaan.
Meitä on neljä lährössä matkaan, toivottavasti päästään kaikki takaski :D
Tappi
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Touko 2011 21:18
Paikkakunta: e-mail: tapio.esama@gmail.com

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja Tappi »

Hejsan,
tanssikengät plankattu, jakoavain laukunpohjalla varmuuden vuoksi ja pätkä rautalankaa. Siinä tärkeimmät, vi sees i ben parkering 14:00.
Tappi
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

No nii, reissusta on palattu ja pers on puutunu :D (onneks vaan satulassa istumisesta). Reissusta riittää puhuttavaa pitkään, sen verran tapahtumarikas matka oli. Monenlaista vaikeutta koettiin ja kaikista selvittiin kunnialla, kuvia ja tarinaa tapahtumista saatte myähemmin.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Morjes Länkkärit.

Ensimmäinen ulkomaanmatka moottoripyörällä on nyt sitten tehty.
Kiitos reissukavereille mukavasta matkasta Uppsalaan ja takas. Jotakin pientä murheentynkääkin meinas olla, mutta sekin selvitettiin. Hyvä porukkahenki auttaa pitkälle.
Naantalista kotiin satoi koko ajan. Taisi olla pisin ajomatka sateessa mitä oon tehny. Onneks oli kotona sauna lämpimänä.

Reissusta jäi semmonen olo, että näitä lisää.

Make
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Kiitos Arto nipusta valokuvia ja niihin liittyvästä matkakertomuksesta. Ehkä voisit kirjoittaa myös tänne palstalle kertomuksen matkakokemuksistanne. Kun ensin kirjoittelet sen tälle palstalle on seuraava askel lähettää se myös Huimapyörään - eiks nii?

Kuvat laitan "Lännen Lokarit matkalla" kansioon vielä tänään - olin muutaman päivän reissulla ja siksi niiden lataus vähän viivästyi.
BMW /6 - debian - µP
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Aattelin että sää saat sen laitettua sopivimpaan paikkaan, siks mää sen sulle lähetin :D
Samalla tulee korjattuu mahrolliset asiavirheet ku sää oot parempi näissä kirjallisissa hommissa, saat paremmin tekstin ja kuvat yhristettyy. Tulee jutusta sujuvampi ja luettavampi.
Arto
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Kirjoitin Arton minulle toimittamasta materiaalista lyhyen matkakertomuksen jonka uskon kiinnostavan muitakin kuin mukana olleita neljää urheata Lännen Lokaria.

Olen ajatellut lähettää tämän matkakertomuksen myös Huimapyörään, olen varma että Lännen Lokarit saavat siitä hyvää palautetta.

Toivon että tämä käytäntö yleistyisi - aina kun olette jollakin reissulla ottakaa muutama valokuva ja kirjoittakaa kooste reissun tapahtumista. Olen valmis auttamaan sen materiaalin saamisessa artikkelin muotoon. Artikkelin voi kirjoittaa millä ohjelmalla vain, mutta julkaisu versio kannattaa aina muuttaa .pdf muotoon. Myös tähän tiedostomuunnokseen minulla on hyvät työkalut.
BMW /6 - debian - µP
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Viälä siitä puun tyästämisestä mitä kaverit sai kuulla ja nährä Turussa, tosin eivät nähneet noin komeeta kuvaa ku linkissä. Kuulivat vähän miten toi kuva on tehty linkki intarsianakamura poikki Aatelkaa kaikki kuvassa on puuviilua jonka paksuus on 0,7 tai 0,6mm, pohjaviiluun tehrää reikä johon tehrään toisesta puusta vastaavan kokoinen pala. Esimerkkikuvan suren karvat on tehty karva kerrallaan, arvatkaapa vaatiiko kärsivällisyyttä. Lisää tekniikasta löytyy wikiperiasta intarsiaa käsittelästä jutusta, itte en tota osaa.
Terv. Arto
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 11.06.2016 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

No, nyt se myrkyn lykkäs. NV-Rally on ens kesäkuussa 11 päivä ja samana viikonloppuna on Jawasakkiajot, nyt tulee valinnasta vaikea.
Kuitenkin tekee meäli lähtee Upsalaan kuitenkin, jos kukaan ei lähre mukaan meen sitten Jawasakkiajoon.
Onko halukkaita lähtemään ruattiin matkaseuraks, nyt olis reitti ja osa osallistujista jo tuttuja.
Arto
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa