Vmpk:n syysvuosikokous 21.11.2015 Vantaalla

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Vmpk:n syysvuosikokous 21.11.2015 Vantaalla

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Vmpk:n syyskokous on lauantaina 21.11.2015 Suomen Ilmailumuseon tiloissa, lähiosoite Tietotie 3, 01530 Vantaa.

Tilaisuus aloitetaan kello 11:00 kerhon tarjoamalla lounaalla, kokous alkaa kello 12:00.

Paikka vaikuttaa hienolta, kerätkää porukka ja tulkaa mukaan kokoustamaan. Olen itse lähdössä sinne autolla mutta en voi ottaa matkustajia koska olen samalla menossa myös kyläreissulle.

Lisätietoja kokouksesta viimeisen Huimapyörän sivulla numero neljä.

Terveisin

Harri Lamminen
BMW /6 - debian - µP
zeizei
Viestit: 178
Liittynyt: 08 Joulu 2011 19:23

Re: Vmpk:n syysvuosikokous 21.11.2015 Vantaalla

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Eipä näytä olevan lähtijöitä Klubin kokoukseen muita kuin Lammisen Harri. Jos joku on halukas lähtemään vielä tässävaiheessa, olisin kyllä tulossa kyydillä. Itse en lähde ajamaan tuota matkaa, selkä on kipeänä. Neljäs sairaslomaviikko menossa ja jatkuu tämänkuun loppuun.
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: Vmpk:n syysvuosikokous 21.11.2015 Vantaalla

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Klubin vuosikokouksessa oli paikalla yhteensä 97 jäsentä, kokous sujui ripeästi Matti Herlevin johdolla ja päättyi jo vähän ennen kello kolmea. Kokouksen osanottajilla oli mahdollisuus myös tutustua Ilmailumuseon näyttelyihin kolmessa eri hallissa. Esillä oli sekä siviili- että sotilasilmailun historiaa ja paljon tietysti vanhoja lentokoneita.

Kokouksen asioita:
Kerhon jäsenmaksuun vuodelle 2016 ei tule muutoksia.
Tilikausi 2015 tulee olemaan tappiollinen, Vmpk:n 40v juhlavuoden kulut ylittivät tuotot selkeästi.
Johtokunnassa jatkavat, Kari Lapinaho, Reinhard Mohr, Timo Eronen ja Eino Salonen.
Johtokuntaan valittiin Matti Herlevi, Kalevi Heikkinen, Ari Leinonen ja Risto Nurmi.
Tilintarkastajana jatkaa KPMG Oy
Toiminnantarkastajaksi valittiin Olli salonen, varalle Kalervo Jussila
Klubin kotisivut http://www.vmpk.fi on tarkoitus nykyaikaistaa vuoden 2016 aikana, budjettiin on varattu rahasumma muutostyölle.

Harri Lamminen
BMW /6 - debian - µP
zeizei
Viestit: 178
Liittynyt: 08 Joulu 2011 19:23

Re: Vmpk:n syysvuosikokous 21.11.2015 Vantaalla

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Suuret kiitokset Harrille tiedoista. Hyvä kun otit osaa kokoukseen kun itse en kyennyt.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa