Saunailta

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Mää taas jään yäks, eiköhän siällä saa ajan kulumaan.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moron

Tulkaa mielummin jo kymmeneksi.
Mä meen vähän aiemmin ja alan lämmittämään savusaunaa.
Aloitellaan ulkoilulla, joten kuteet kelin mukaan. Ulkoiluun liittyy ongintaa. Tuon madot ja onkia.

Tehdään ruoka joskus yhden aikoihin kodassa jossa on nuotiopaikka, muuripannu ja grillivehkeet. Ottakaa ruokavärkkejä sen mukaisesti.
Kodassa voitais kokoustellakin siinä samalla kun sapuska valmistuu.

Varautukaa myös ehtoo ja aamusyömiseen. Keittiövarustus on täydellinen joten värkit oman maun mukaan.
Illemmaksi on suunnitteilla mukavaa ohjelmaa, muunmuassa tiernapojat esiintyy. Strippareita en hommaa pyynnöstä huolimatta, kuitenkin porukan tuntien on mahdollista, että miesstrippari saattaa esiintyä.

Olin Pirtillä viime lauantaina Ahlaisten Urheilijoiden talkooporukan illanvietossa ja olen tosi tyytyväinen paikkaan ja systeemeihin.

Make
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moro Make
Tullaan vaan jo aamukymmeneksi, se sopii mulle ihan yhtä hyvin. Ja voihan sinne myös tulla pitkin päivää, jos sattuu iskemään vaikka kauppareissu tms. heti aamulla.
Juhani
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Olen ajatellut syödä asunnolla ja tulla Pirtille noin yhden aikaan, Otan mukaan makkaralenkin ja tölkin/pari I-kaljaa "ni ei tartte kuivin suin makkaraa hotkia".
BMW /6 - debian - µP
Repa
Viestit: 22
Liittynyt: 21 Heinä 2011 15:34

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Repa »

Make ! Tuotko todella onkimadot ?????

Onko kokouspaikassa kahvinkeitin ? -> suodattimet + suodatinkahvi/kuka tuo ?

Repa
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Ajattelin tuoda madot ja onget.
Kaffekeitin siellä on, voin hakea kaffepaketin ja suodatinpussit. Onko Juhlamokka ok vai tarviiko olla Presidenttii.

Make
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moi
Pidetään kuitenkin tuo kokous ihan erikseen ja alkuperäisen suunnitelman mukaisesti eli klo 14.00 päärakennuksessa, kun porukkaa on tulossa myös pelkästään kokoukseen. Tätä on minulta kyselty. Mää voin tehdä kokouksesta pöytäkirjan, jos Harri L. tekee ja monistaa esityslistat. Ja aiheina on ainakin aluekerhon tulevaisuus ja ensi vuoden tapahtumat. Tärkeitä asioita!
Juhani
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Morjestas

Ajo ohje Porista päin tuleville: 8 tietä Porista n.18km, Poikeljärven paviljongin kohdalta Meri-Poriin päin n.3km, vasemmalla puolella kyltti Sahakosken pirtti, siitä vasemmalle ja n. 500m:n päässä on silta josta yli, pirtti on heti siinä mäen päällä.
Meri-Porista päin tulijat, kun olette ylittäneet Ahlaisten joen niin siitä 1km ja kyltin kohdalta oikealle.

Aluksi ulkoillaan. Yrittkää päästä kymmeneksi niin ehditte askartelutehtävään. Sitten mennän kattomaan kuka on Lännen Lokarien kovin kalamies. Kahdelta kokoustellaan. Sitten syödään ja saunotaan savusaunassa, uimaankin pääsee. Ehtoommallakin on ohjelmaa tiedossa.
Myös tavallinen sauna voidaan lämmittää jos sillai halutaan, modernit suihkut ovat myös käytössä.

Viikollopuks luvattiin suvisäätä.

Ottakaa yöpyjät 20eur mukaan ja päiväkävijät 10eur mukaan. Kokoustelemaan voi tulla ilmaseks.
Ne yöpyjät jotka käyttävät talon petivaatteita ottakaa sitä varten 6eur ja jos käytätte talon hantuukia niin sitä varten 2eur.
Ottakaa tasarahoja kiitos.

Muistakaa omat eväät ja juotavat.

Make
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa