Valokuvakansion tiedotuksia

Ylläpidon ohjeita ja tiedotteita keskustelupalstan käyttäjille
yllapito
Site Admin
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2011 15:56

Valokuvakansion tiedotuksia

Viesti Kirjoittaja yllapito »

Olen siirtänyt valokuvakansion vanhat "Tapahtumia" kuvat vuosikohtaisiin kansioihin, näin kuvakansion rakenne säilyy selkeänä ja kuvat ovat helpommin löydettävissä.

Toivon että Lännen Lokarit ottavat taas tulevan kesän tapahtumista runsaasti valokuvia ja toimittavat ne joko minulle ladattaviksi kerhon sivuille tai suorittavat itse kuvien latauksen.

Hyvää turvallista ajokautta ja mukavia tapahtumia vanhojen koneiden parissa!

Harri Lamminen
BMW /6 - debian - µP
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: Valokuvakansion tiedotuksia

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Forumin ja valokuvakansion kirjautuminen on yhdistetty helmikuussa 2020 käyttämään forumin tunnuksia.
Valokuvakansion aikaisempi kirjautuminen ei ole enää käytössä.

Katso lisätietoja asiasta oheisesta linkistä: viewtopic.php?p=1256#p1256

Nyt kun ajokausi on taas avautunut, voit lisätä muutaman kuvan kerhon valokuvakansioon.
Kuvat voit myös lähettää ylläpidolle julkaistavaksi.
BMW /6 - debian - µP
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: Valokuvakansion tiedotuksia

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Kuvat on siirretty vuosikansioihin, kansioiden lukumäärä on nyt pienempi ja yleiskuva selkeämpi.

Kuvien järjestyksen kansioissa voi käyttäjä itse valita:
nouseva/laskeva järjestys; "kuvan nimen", "tiedostonimen", "tiedoston pvm:n" tai "sijainnin mukaan".

Valokuvakansiota vaivasi pitkään kummallinen vika, monien kuvien suurin versio oli hävinnyt. Oletan että kuvakansion ohjelma oli poistanut kuvat jotka olivat suurempia kuin asetuksissa asetetut rajat. Suurensin ohjelman asetusarvoja ja latasin suuret kuvat uudestaan kansioihin, toivottavasti vastaavaa ei enää tapahdu.

Kyllä siinä turhat luulot osaamisesta nopeasti karisi lattialle kun rupesin selvittämään valokuvakansion kuvien häviämistä. Kului aluksi pitkän aikaa käsittää, että ongelma oli itse aiheutettu - ei kenekään muun tekosia. Vasta sen jälkeen alkoi solmu avautumaan.

Tuli siinä korjatessa vähän töpeksittyäkin, onneksi niitäkin sai paikkailtua.

Oli mielenkiintoinen harjoitus sadepäivien ratoksi!
BMW /6 - debian - µP
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa