Valokuvakansion kuvien latausohje

Ylläpidon ohjeita ja tiedotteita keskustelupalstan käyttäjille
yllapito
Site Admin
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Huhti 2011 15:56

Valokuvakansion kuvien latausohje

Viesti Kirjoittaja yllapito »

Hei kaikki Lännen Lokarit,

++++ muutos rekisteröintiin 17.01.2016
Koska Puolasta on toistuvasti tullut valokuvakansioon asiattomia rekisteröintejä olen poistanut rekisteröi painikkeen. Kun haluat ladata kuvia valokuvakansioon lähetä viesti osoitteeseen webmaster@lannenlokarit.fi. Lähetän sinulle viestissä tunnukset joilla voit kirjautua kansion käyttäjäksi ja saat ladattua uusia valokuvia.

Valitettavasti netin häiriköt ovat tupanneet meidän hiekkalaatikolle ja jouduin tekemään ylläolevan muutoksen!
++++

olen avannut Lännen Lokareiden valokuvakansioon käyttäjille mahdollisuuden ladata sinne itse omia valokuviaan, lisätä niihin selittävää tekstiä tai jopa poistamaan lataamansa kuvat. Käyttäjän oikeudet on rajattu koskettamaan vain hänen itse lataamiansa kuvia - ei ole vaaraa että kansioissa jo oleva vanha sisältö voisi tahattomasti muuttua.

Valokuvien lataaminen kansioon edellyttää rekisteröitymistä valokuvakansion käyttäjäksi, kannattaa käyttää samoja tunnuksia kuin olet käyttänyt Lännen Lokareiden keskustelupalstallakin.

Ladattavien valokuvien koko tulisi olla alle 1M. Ohjelma antaa virheilmoituksen eikä hyväksy kuvaa jos sen koko ylittää 2M.

Olen tehnyt kaksi ohjetta asian johdosta "Rekisterointi valokuvakansioon.pdf" ja "valokuvien_lataus.pdf". Varsinkin "valokuvien_lataus.pdf" ohjeen lukeminen on suositeltavaa, siihen on lisätty muutama kuvakaappaus kuvien latauksen eri vaiheista.

Uusi versio valokuvien latausohjeesta (katso).

Uusi ohje (12.07.2015) valokuviin liittyvien tekstikenttien muuttamiseen jälkeenpäin jos siihen tulee tarvetta. Muista että voit muuttaa vain itse lataamiesi valokuvien tekstitietoja.

Kaikki asiaan liittyvät kommentit, kysymykset ja parannusehdotukset ovat aina tervetulleita!

Kesäisin terveisin

Harri
Liitteet
Rekisterointi valokuvakansioon.pdf
(197.29 KiB) Tiedosto ladattu 384 kertaa


yllapito on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 17 Tammi 2016 18:41
BMW /6 - debian - µP

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa