Saunailta

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
ArtoA
Viestit: 254
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Saunailta

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Moniko olis valmis lähtemään saunomaan Lattomeren Toiveen majalle?
Homma toimis omakustanteisena, eli saunan vuakra jaetaan tulijoitten kesken ja saunajuamat sekä makkarat jokainen hommaa itte ittelleen.
Saunan vuakra on 90€/ilta, eli jos tulijoita on 9 se maksaa 10€/nuppi. Minusta ei oo kauheen kallista, varsinkin jos tulijoita on usempi.
Miten on vuakraanko saunan meille, tosin jos osallistujia ei tuu tarpeeksi jätän sen vuakrauksen. Minusta tulijoita tarttis olla ainakin 6 kpl, silloin hinnaks tulee 15€/nuppi.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro.
Mulle sopis vasta lokakuussa.

Toinen vaihtoehto olis Sahakosken Pirtti. www.sahakoski.fi käykää sivuilla.
On täällä Ahlaisten aluella, asfallttiteiden päässä (viimeiset 500m soratietä).
Siellä voitais olla esim. lauantai aamusta sunnuntai puoleenpäivään, eli voisi mennä omalla autolla tai motskarilla, eikä tarttis hommata kuskia hakemaan. Hinta 450,-.
Siellä on iso pirtti mukavuuksilla, erillinen sauna ja vielä savusauna, kota ja lähdepohjanen uimakelpoinen lampi jossa iso laituri.
Paikka on hieno, olen käyny kattomas. Voisi samalla pitää kokousta.
Ulkoalue on valaistu joten lokakuussakin pärjää.

tv. Make
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro.

Varasin tuon Sahakosken Pirtin la.13.10 aamusta su.14.10 puoleenpäivään.
Tarkoitus on oleskella mukavassa porukassa, pelailla pelejä, käydä ongella ja muisteella vuosien varrella tehtyjä yhteisiä moottoripyöriin liittyviä juttuja.
Hyviä ajankuluun liittyviä ideoita otetaan vastaan.
Hinta on 450,- joka jaetaan tulijoiden kesken tasan. Syötävät ja juotavat jokainen hoitaa itte.
Ilmoitelkaa mulle jos olette tulossa. p.0504337908 tai markku.makela@veho.fi. Voi myös ilmoittauttua näitten sivujen kautta.

Käykää tutustumassa paikkaan netissä www.sahakoski.fi tai sahakosken pirtti.

Make
Tappi
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Touko 2011 21:18
Paikkakunta: e-mail: tapio.esama@gmail.com

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Tappi »

Morjens Kaanaasta,

Tässä on jo tullut kurvailtua useampi vuosi hienossa porukassa, joten on aika pukata kolmosvaihteelta vapaalle.
Sahakosken pirtillä kisaillaan, mato ja onki on jo nimittäin hankittu.
Aluekartasta näkyy kuinka hieno paikka on!
Ajankuluun liittyvää on jo kehitteillä...

Tappi
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro

Saatiin hintaa vähän pudotettua, on nyt 400,-.
Viime maanantain luuparkkikokoontumisen jälkeen on ainakin seittämän luvannut tulla.

Vielä mahtuu mukaan.

Make
Repa
Viestit: 22
Liittynyt: 21 Heinä 2011 15:34

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Repa »

Majoituskustannukset jaetaan tasan ?
Yöpyjän kustannus majoituksesta ?
Iltakävijän kustannus majoituksesta ?

Ota Make SITOVAT ILMOITTAUTUMISET -> voi olla "Luuparkin kävijät" 7 -> 2 ilman sitovaa ilmoittautumista.

Repa
ArtoA
Viestit: 254
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Pelkkä kokoustaminen ei maksa mitään.
Iltakävijä, eli saunoo ym. maksaa 10€
Yäpyjät jakaa lopun summan keskenään ja maksavat sen, eli jos yäpyjiä on 5 ja saunojia 10. Yäpyjille jää silloin maksettavaa 20€/nuppi. Eli yäpyjien hintaa ei osaa etukäteen sanoa, mutta 10e se ainakin on.
Kerhohan maksaa kokoustilasta pualet ja saunojat yäpyjien kanssa toisen pualen.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro Länkkärit

Petivaatteista joku kysyi ja tässä vuokraajan vastaus: "Petivaatteet voi ottaa itse, mutta täältäkin kyllä tarvittaessa löytyy.
olen ottanut niistä pienen hinnan eli 6€/hlö, ja pyyhkeistä jos tarvitaan 2€/hlö".

Make
harritapio
Viestit: 197
Liittynyt: 14 Huhti 2011 17:22

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja harritapio »

Olen myös tulossa mukaan 10€ ryhmään.

Arton kanssa soittelimme ja kerhon kokous Pirtillä voisi alkaa esimerkiksi kello 14:00. Kokouksessa on tarkoitus keskustella kerhon nykytilanteesta ja tietysti myös tulevaisuudesta. Nyt kun kokouspaikka on tavanomaisesta poikkeava löydämme ehkä uusia ajatuksia kerhon toimintaan.

Yksi asia johon itse pyydän apua on kerhon kotisivujen "Home" sivun tekstit. Miettikää uusia versioita nykyisten tekstien tilalle. Olen itse katsellut niitä jo liian kauan ja ei oikein synny uutta ja parempaa. Myös koko sivun ryhmittely on mahdollista muuttaa - voimme aloittaa vaikka tyhjästä sivusta.

Tarvittaessa voimme käyttää aikaa myös jonkin asian koulutukseen jos siihen löytyy kiinnostusta.

Kattellaan ja kuulostellaan mitä tullee!
BMW /6 - debian - µP
juhani
Viestit: 310
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja juhani »

Se on moro!
Mää ilmoittaudun myös mukaan saunailtaan tuohon "kympin" ryhmään. Ja samalla kyydillä pääsis lauantaina Porin suunnasta ne, jotka haluaa päästä yöksi kotiin.
Millaista aikataulua olette silloin suunnitelleet? Voisko ajatella, että alotettas joskus puolen päivän paikkeilla, sitten vois vaikka ulkoilla pari tuntia, pitää se epävirallinen kokous klo 14.00 ja vaikka mennä saunaan kokouksen jälkeen. Loppuajan saiskin sitten kukin kulutella parhaaksi katsomallaan tavalla.
Toki mulle käy melkein mikä tahansa muukin aikataulu nyt kun m-pyörät on jo pantu talviteloille. Olen varannut tapahtumaan koko päivän.
Juhani
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa