Kerhotilat

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moi jawamies Oiva!

Tämä meidän kerhotila on sen verran uusi asia, ettei näistä yksityiskohdista ole vielä ollut puhetta. Todennäköisesti se menee niin, että säilytysaika alkaa kun olet tuonut pyörän säilöön ja maksanut laskun. Siitä eteenpäin yhden vuoden ajan olet oikeutettu pitämään jawaa tai jotakin muuta hienoa peliä säilössä. Tilassa onnistuu ihan hyvin myös pienimuotoiset huollot ja korjaukset.

Mää tulen avaamaan ovet ja antamaan sinulle maksulapun sitten, kun tuot pyörän. Soitto vaan minulle 044 - 978 18 06 niin sovitaan aika. Arkisin klo 08.00 - 16.00 Niwelcon toimisto on siinä hallin päässä auki ja sitä kautta pääsee myös kerhotilaan, mutta pyörän tuonti on syytä ottaa mun kautta. Ja jos oikein tiukka paikka tulee niin pyörän kuljetuksessakin mää voin auttaa.

terv. jawamies Juhani
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Joo, toi aika on vähän tulkinnallinen juttu. Itte oon ajatellu että kausi vois olla syksystä syksyyn tai kuten Juhani sano. Tuannista vuasi vois olla kans ihan hyvä määritelmä, mutta miten sitten katotaan koska se vuasi tulee täyteen. Olisko yks hyvä konsti sellane että lapussa jossa on pyärän omistajan yhteystiarot olis myäs päivämäärä, tai joku muu systeemi. Tätä pohritaan viälä vaikka seuraavassa kokouksessa, mutta yhteystiarot pyärässä täytyy olla.
Arto
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moi

Oivalle ensin tiedoksi, että pyörien säilytysmaksu ei ole missään nimessä kalenterivuosi eli ihan hyvin voit tuoda pyöräsi kerhotilaan säilytykseen. Mää vähän vierastan tuota kausiajattelua, joka ei ota ollenkaan huomioon esim. keväällä pidempiaikaiseen säilytykseen tuotua pyörää. Meillä on tammikuun alkupuolella seuraava kokous, otetaan tämä silloin asialistalle.

Eilen saatiin Satakunnan Mobilisteilta heidän vanhasta kokoontumispaikasta Lyhytaaltoasemalta kymmenen nättiä tuolia, pöytä ja lipasto. Suuret kiitokset Mobilisteille! Nyt sitten onkin isommat hankinnat saatu tehtyä kerhotilaan, mitä nyt vähän pitää vielä siivoilla ja sisustaa tilat näyttävämmän näköiseksi. Tässä vielä kuva toimistosta, pirttipöytäkaluste on saatu vuokranantajalta.

Juhani
toimisto.jpg
toimisto.jpg (703.08 KiB) Katsottu 1795 kertaa
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Pelkkää nostalgiaa, kasettimankka pöydälle ja brittirokki soimaan. Kyl meen kelpaa.

Make
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Mulla on CD:nä Judas Priestin Britis Steel, kai se kelpaa kasettien kaveriks.
Arto
kawa46
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Huhti 2011 23:10

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja kawa46 »

Kasettimankkahan siellä jo on, ei muuta kuin kasetteja soimaan,jos vielä soivat!
T: Seppo
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moro

Kerhotilat on nyt saatu aika lailla valmiiksi. Tänään vielä koristeltiin Sepon kanssa vähän paikkoja ja huomenna tulee kerhon tarra ulko-oveen.

Nyt pitäs vaan saada sinne lisää pyöriä säilöön. Vaikka oli puhetta, että tälle syksyllekin olis tulossa muutama pyörä niin mun ja Sepon pyörät ovat edelleen ainoat, joita siellä on. Tällä menolla kerhotilasta tulee kyllä lyhytaikainen, jos ei saada enempää tuloja pyörien säilytyksistä!

Siellä vois tehdä kuivassa tilassa kaikenlaista remonttia tulitöitä lukuun ottamatta. Tai sitten vaan muuten kuluttaa aikaansa vaikka alan kirjallisuutta lukemalla. Ja tilaan pääsee koska tahansa arkisin työaikoina Niwelcon toimiston kautta tai soittamalla minulle niin tulen avaamaan oven, kun asun siinä lähellä.

Seuraavassa kokouksessa tammikuussa pääasia tuleekin olemaan kerhotilan käyttö ja muut rahan hankkimismahdollisuudet joten miettikääpä niitä jo etukäteen.

Juhani
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Kerhotilat

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Kävin eilen viämäs sen ovitarran, olitte saanu paikan korikkaan näköseks. Nyt sokeeki huamaa kenen tila se on, hyvää tyätä.
Arto
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa