Pori - Tampere ajo 28.8

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro Länkkärit.

Eiköhän lähdetä oikein isolla porukalla Ylöjärvelle. Sääennustus luvannut hyvää säätä 8-) 8-) 8-) . Ehkäpä jo kesän viimeinen pidempi ajelu. Easy Rider tietenkin syyskuun puolella, mutta siitä myöhemmin.

Soitelkaa tai viestitelkää niille kerholaisille jotka eivät lue säpoa.

Kelloseppä evp kerää porukan Kankaanpäästä?

Kromi informoi Nuppua ja Kallua? Legendat mukaan.

Esama brothers myös.

Joke, joko Ducati ärjyy?

tv. Baablinginlahden Delfiini
Joke
Viestit: 51
Liittynyt: 04 Tammi 2012 22:12

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja Joke »

Morjens !

Kyllä Ducati on "ärjynyt" hyvin koko kesän, mutta olen ajellut sillä lähinnä Salon seudulla, kun vein sen jo viime kesänä sinne. Itse asiassa on toiminut tosi hyvin sen jälkeen, kun tulpanjohto uusittiin. Olen huonosti osallistunut Länkkäreiden yhteisiin juttuihin, kun viikonloput on mennyt toisaalla. Yhden kerran olen ollut maanantaiajoissa. Kiinnostus ja innostus ei kuitenkaan ole mihinkään hävinyt. Condorilla ja Suzukilla olen ajellut täällä Satakunnassa. t. Joke
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Ilman muuta mennään, otan palkinnon mukaan ja muistakaakin sitten että saan tuara sen takaskin :D
Arto
juhani
Viestit: 309
Liittynyt: 20 Huhti 2011 12:32

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja juhani »

Moro
Joo, mää tuun myös jaavalla mukaan jos sää tästä joskus selkenis. Sovitaan lähdöstä erikseen, kymmeneltä pitäis vissiin olla Ylöjärvellä.
Juhani
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Ja taas kävi näin.

Kun ilmoitin asiasta perheemme hallituksen puheenjohtajalle kävi selväks, että me ollaan jo aikaa sitte sovittu ja liputkin ostettu Tallinnan matkalle samana viikonloppuna.

Sillai kai.

Make.
ajcz
Viestit: 37
Liittynyt: 21 Helmi 2012 19:53

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja ajcz »

Morjes. Nyt näyttäisi siltä että legendat kun en myöskään minä en osallistu Pori-Tampere ajoon 28.8 on se päivä kun veri punnitaan ja se tapahtuu 130km lenkistä polkupyörällä jos sää on kelvollinen muussa tapauksessa 28.8 menee jäähalilla.Tälle kesälle on jo ajettu kaksi tarpeeksi pitkää reissua niin minä kuin legendatkin. T.Harppa.
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

No, me muut sitten mennään Tampereelle. Lähtö luuparkista 28.8 klo 7.30, mää tuun Juhanin ja Sepon kanssa Saaren vanhalta hualtsikalta mukaan. Kullaan Unckalta klo. 8.00 jatketaan matkaa ja Kiikoisten ABC:llä ollaan varmaankin 8.30. Piretään parinkymmenen metrin välimatkaa toisiimme että kiireisemmät pääsee ohi helposti. Mää voin ajaa erellä.
Arto
mailis
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Elo 2016 21:22

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja mailis »

Tulen Noormarkusta Kullaalle ja liityn siellä porukkaan. mailis
zeizei
Viestit: 178
Liittynyt: 08 Joulu 2011 19:23

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Myös Jussi liittyy porukkaan Kullaalta. Vielä mahtuu mukaan Länkkäreitä, foliin vaan, haastetaan Manselaiset! On kuulemani mukaan uudenlainen kisailu, mennään porukalla ottamaan osaa, onhan kyseessä yksi maamme vanhimmista motoristi tapahtumista.
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Pori - Tampere ajo 28.8

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Mailis laitto eilen illalla tekstarin jossa kertoi että olis hualtoautokin mukana, 90% varmuurella hänen tyttärensä tulee Transitilla mukaan.
Arto
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa