Merikarvia

Tänne tulee yleinen keskustelu säätilasta maailmantilanteeseen.
ArtoA
Viestit: 254
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Merikarvia

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Oon menossa huamenna (lauantai) Puupojille kattomaan Harjakaista ym. Siältä aattelin lähtee kattomaan Merikarviaa siinä 11.00 aikaan, mukaan voi lähteä jos jotain kiinnostaa.
Arto
Joke
Viestit: 51
Liittynyt: 04 Tammi 2012 22:12

Re: Merikarvia

Viesti Kirjoittaja Joke »

Moro Arto!

Olisin voinut lähteä matkaan, mutta huomasin viestisi liian myöhään. Tulit muuten vastaan Ruosniementiellä, kun olin menossa autolla Poriin. Ei näyttänyt ainakaan siinä vaiheessa olleen muita mukana. Toivottavasti reissu Merikarvialle oli mukava, ainakin sää oli upea. Pelaako Dekari nyt hyvin kärjettömällä?

Joke
ArtoA
Viestit: 254
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: Merikarvia

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Hyvin reissu sujui ja kärjetön toimii ihan hyvin, olis ehkä kannattanu vaihtaa jo ajat sitten. Yksin reissu tuli tehtyä, oli muuten eka kerta ku kävin Merikarvialla.
Joke
Viestit: 51
Liittynyt: 04 Tammi 2012 22:12

Re: Merikarvia

Viesti Kirjoittaja Joke »

Ok, hyvä.
Mä ajelin tänään Condorilla Noormarkusta Poriin ja sieltä Viasveden kautta Luvian Laitakariin. Ihana ei ollut satamassa; sen sijaan muita paatteja runsaasti. Satamassa oli muutama matkamotoristi nykyvehkeillä. Laitakarista suuntasin Hormiston kautta Nakkilaan ja sieltä vielä Leineperin syysmarkkinoille. Sieltä sitten Paluksen kautta takaisin Noormarkkuun. Kilsoja kertyi 99 upeassa syyssäässä. Saas nähdä kuinka kauan kelit kestää tämmöisinä.

Joke
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa