NV Rally 13.06.2015 Upsala

Tänne tulee kaikki tapahtumat ja uutiset, esim:kerhon kokoukset, ajokalenteri, kiinnostavat tapahtumat jne.
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Olen lährössä tonne kattomaan millasta siällä on, oisko muita tulossa mukaan. Ruattia en osaa ku muutaman sanan, mutta kai siällä jotenkin pärjää :D
Vaikka aikaa on viälä pual vuatta, tarttee matkaa jo ruveta suunnittelemaan. Eikä kaikki pyärät siällä oe NV:itä vain pualet kuten viimevuatisesta osanottajalistasta näettä ja olihan siällä 9 ahvenanmaalaistakin. Tualta voitte kattoa lisää tapahtumasta http://www.nymansuppsala.se/wp/
Ja viimevuatinen osallistujien lista on alempana sivulla, linkkiä ei voinu laitta ku oli PDF:nä.
Uskallatteko päästää mut sinne yksin vai lähteekö joku mukaan.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Hienoa Arto.

Susta on tullut todellinen motoristi joka ei kilometrejä kattele kun on kiinnostava päämäärä ja se itse ajelu sinne päämäärään mukavinta onkin.
Uppsalan seudulla on kauniit maisemat ja mukavia pikku asfalttiteitä. Varmaan tulee kiva reissu jos kelit yhtään suosii.

Brittiralli on etusijalla, päivämäärää ei ole vielä ilmoitettu mutta samoille päivämäärille se suurinpiirtein osuu. Kattellaan nyt keväämmällä jos vaikka Emmalla......

Make
Tappi
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Touko 2011 21:18
Paikkakunta: e-mail: tapio.esama@gmail.com

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja Tappi »

Moi,
mielenkiintoinen idea. Jos sää ja vapaa töistä osuu kohdilleen, niin tällainen avartava matkailureissu kiinnostaa kyllä.
Juteltaisko reissusta lisää vaikka kahvikupposen ääressä ABC:llä? Pohdittais ajosuunnitelmaa ja aikataulua. ;)
Tappi
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Olisko ens sunnuntaina aikaa mennä ABC:lle alustavasti suunnitteleen sitä reissuu, vaikka kello 17.00?
Laittakaa tähän ketjuun jos ootte tulossa sinne, jos kukaan ei ilmottauru en mee määkään. Otan itte ainakin kannettavan mukaan, voiraan vähän kattoa millasta siällä on ollu aiempina vuasina.
Arto
Tappi
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Touko 2011 21:18
Paikkakunta: e-mail: tapio.esama@gmail.com

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja Tappi »

Moi,
mulle sopisi paremmin vaikka 12:00. Enemmän pitäisi sitten kiinnostuneita olla kuin vaan kaksi.
Jos ilmoittautuneita on muitakin, niin nähdäänkö ABC:llä tähän aikaan? Jos ei niin koitetaan keväämmällä uudelleen.
Tappi
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Mulle sopii hyvin sekin aika.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Kyllä muakin kiinnostaa toi reissu.

Mun puolestani voitais kokoontuakin kaffeen merkeissä ja suunnitella tulevan kesän ajeluita. Ens sunnuntaina en kuitenkaan ehdi.
Siirretäänkö vähän eteenpäin?

Make
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Mun on aika helppo järjestää aikaa sitä varten, jos te kattoisitte koska pääsette. Mää saan kyllä otettua aikaa siihen, olenhan ittelläni töissä.
Ilmottauruin tänään ruattin kiälen kurssillekin kansalaisopistoon, otankohan tän reissun liian vakavasti :D
Arto
ArtoA
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Loka 2011 20:27

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Viime kokouksessa Make kertoi menevänsä Brittiralliin, on samana viikonloppuna. Siällä oli yks kaveri joka vois lähtee mukaan, silloin meitä olis kolme.
Otin vähän selvää laivasta, Naantalista Kapelsäriin menis hyvään aikaan paatti. Hintakaan ei ollu mahroton, kuski ja motskari n.70€. Hytti kahrelle 20€ ja neljälle 40€. Paluusta 10 tai 15% alennusta jos tilaa samalla kertaa, ruaka tais kuulua hintaan.
Sopisko sunnuntaina klo 17.00 Tikkulan ABC:llä.
Arto
dynamo
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2011 20:23

Re: NV Rally 13.06.2015 Upsala

Viesti Kirjoittaja dynamo »

Moro.

Mä tuun su 15.2 Tikkulan ABC:lle klo.17.

Se kaveri siellä kokouksessa oli Thomas Lindelöf, mä voin soittaa hänelle.
Soita sinä Arto Tapille.

Make
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija